BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP

Cena v hotovosti včetně DPH 1 599 000 Kč
Cena v hotovosti bez DPH 1 321 488 Kč
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
  • BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
VIN:
WBS3C91080J194402
AKČNÍ CENA 1 499 999 Kč Cena platí u vybraných produktů.
měsíčně Měsíčně od 15 625 Kč
Pojištění vozidla
Zákonné pojištění od: 4 861 Kč / rok
Havarijní pojištění od: sleva až 70%
Značka: BMW
Model: M3
V provozu od: 02.2014
Původ vozu: 1.majitel D
Stav tachometru: 16 350 km
Palivo: benzín
Objem motoru: 2 979 ccm
Výkon: 317 kW (431 PS)
Dveří / sedadel: 4 / 5
STK: 02.2018
Emisní norma: plní 'EURO V'
Barva: modrá
Karoserie: sedan/limuzína
Ev.č.: VA61075
Původ D Původ D
1. majitel 1. majitel
Servisní knížka Servisní knížka
Automatické řazení Automatické řazení
Airbagy Airbagy

AIRBAG prvek pasivní bezpečnosti. Při srážce vozu se během několika milisekund skryté vaky, tedy airbagy, naplní vzduchem. Ochrání tak cestující před poraněním o tvrdé části interiéru. Společně s bezpečnostními pásy a pyrotechnickými předpínači pásů snižují rychlost nárazu hlavy a hrudníku. Bezpečnostní pásy bývají také často vybaveny omezovačem tlaku, který snižuje zatížení hrudníku při střetu. V poslední době se objevují tzv. inteligentní airbagy, které dokáží regulovat rychlost a objem jejich naplnění podle síly nárazu. Existuje mnoho druhů airbagů, nejčastěji používané jsou čelní. Dále pak boční, hlavové a kolenní airbagy. Například čelní airbag řidiče je společně s inflátorem (ve tvaru nízkého válce) umístěn přímo v hlavě volantu. Airbag spolujezdce je ukryt pod krytem v přístrojové desce. Při aktivaci airbagu dojde k porušení krytu airbagu na předem určených místech.

ABS ABS

ABS (Anti-lock Braking Systém)  – zabraňuje blokování kola při brždění. Kolo se systémem ABS se stále odvaluje a tím se zabraňuje ztrátě adheze mezi kolem a vozovkou. Odvalující se kolo totiž umožňuje zachování stability, ovladatelnosti a řiditelnosti vozidla. Při zablokování kola by totiž došlo ke ztrátě adheze mezi pneumatikou a vozovkou, tím by se stalo vozidlo neřiditelné. Vozidlo by nebylo možné řídit otáčením volantu.

Klimatizace Klimatizace

AUTOMATICKÁ KLIMATIZACE je zařízení pro úpravu vzduchu ve voze. Často označována jako AC z anglického slova air conditioning. Automatická klimatizace se sama stará o výměnu vzduchu a dodržování nastavené teploty v kabině vozu. Klimatizace nasává venkovní vzduch (pokud není aktivní vnitřní cirkulace), který filtruje, upravuje teplotu a vlhkost na požadované hodnoty a pomocí ventilátorů je dopravuje na příslušná místa ve voze. Chladicím médiem klimatizace v automobilech je plyn. Chladící médium funguje jako transportní prostředek pro odvod tepla.

Princip klimatizace ve vozidle je velmi podobný ledničce. Aby se kabina ochladila, musí z ní být odebráno teplo. K tomu je zapotřebí chladicí okruh, který se skládá z kompresoru, kondenzátoru, expanzního ventilu a výparníku.

Kompresor nasává z nízkotlaké části plynný chladicí prostředek. Chladicí prostředek je kompresorem stlačován a vháněn do vysokotlaké větve klimatizačního systému. Jeho teplota se díky nárůstu tlaku zvýšila. Nyní chladicí prostředek prochází kondenzátorem, kde předává část získané tepelné energie okolnímu vzduchu. Přitom dojde je zkapalnění chladicího prostředku. Kondenzátor je vlastně druhý menší chladič, zpravidla namontovaný na chladiči motoru. Dále chladicí prostředek v kapalném stavu, pod vysokým tlakem a s nižší teplotou než pro stlačení kompresorem, prochází expanzním ventilem. Při průchodu expanzním ventilem se roztahuje a ztrácí svoji tepelnou energii, která byla spotřebována na skupenskou změnu v plyn. Chladicí prostředek v plynném stavu, s nízkou teplotou a s malým tlakem proudí do výparníku. Svým průchodem jej ochlazuje. Výparník je vlastně další chladič, přes který proudí čerstvý vzduch do kabiny vozu. Čerstvý vzduch je v něm ochlazován a dál vháněn do kabiny. Chladící prostředek je z výparníku nasáván kompresorem a tím se celý klimatizační oběh uzavírá.

Klimatizace se pak dle výbavy vozu dělí na automatické, duální nebo ctyřzónové.

Automatické řazení Automatické řazení

AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA umožňuje samočinnou změnu rychlostních stupňů při jízdě. Řidič při rozjíždění nepotřebuje ovládat spojku (automobily s automatickou převodovkou nejsou vybaveny pedálem spojky). Většina automatických převodovek se ovládá volící pákou. Na páce bývá tlačítko, které je potřeba zmáčknout při některých změnách polohy páky. Zabraňuje se tak neúmyslným změnám, které mohou být pro převodovku fatální, například zařazení zpátečky ve vysoké rychlosti.

Polohy řadící páky nejsou rozděleny dle rychlostních stupňů,

ale dle písmen (zkratky anglických slov ) :

D – drive – pohyb vpřed,

R – reverse – pohyb vzad,

N – neutrál,

P – parking – parkovací pozice,

S – sport – sportovní režim.  

Rádio Rádio

AUTORADIO – umožňuje příjem analogového radiového signálu. Mění signál přijímaný pomocí antény na zvukové vlny a umožňuje tak posluchači vnímat programy vysílané rozhlasovými stanicemi. V Česku vysílá velká řada převážně soukromých rozhlasových stanic, které mají přiděleny konkrétní FM frekvence. Naprostá většina z nich působí pouze regionálně s omezeným okruhem vysílání. Výhodou analogového vysílání je především jeho velké rozšíření, nevýhodou je kvalita přenosu signálu.

CD CD

CD PŘEHRÁVAČ – umožňuje přehrávání kompaktních disků (CD)

Centrální zamykání Centrální zamykání

CENTRÁLNÍ ZAMYKÁNÍ DÁLKOVÉ – umožňuje uzamykat a odemykat vůz bez použití klíčků. Dálkové zamykání, funguje na komunikaci dálkového ovladače a řídící jednotky, která ovládá otevírací mechanismus. Bezpečnostně je tento systém řešen tzv.plovoucím kódem, který zajištuje neoprávěné otevření vozu jiným ovladačem.

DVD DVD

DVD PŘEHRÁVAČ – umožňuje přehrávání digital video disc (DVD). DVD je formát digitálního optického datového nosiče, který může obsahovat filmy ve vysoké obrazové a zvukové kvalitě nebo jiná data.  

Elektrická okna Elektrická okna

ELEKTRICKÁ OKNA umožnuje elektrické ovládání oken vozu. Tento mechanismus je zabudovaný v prostoru uvnitř předních i zadních dveří vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné pohodlně otevřít nebo zavřít dané okno.

 

 

Elektrická zrcátka Elektrická zrcátka

ELEKTRICKÁ SKLOPNÁ ZRCÁTKA patří ke komfortnějšímu vybavení vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné elektricky sklopit zrcátka vozu. Sklopení zrcátek je dle typu výbavy přímo z vozu nebo na klíči dálkového ovládání nebo je automatické po vypnutí motoru. Jejich aktivace do původní pozice, je pak opět po nastartování.

Elektrická zrcátka Elektrická zrcátka

ELEKTRICKÁ ZRCÁTKA patří ke komfortnějšímu vybavení vozidla. Bez použití manuální síly je tak možné elektricky sklopit a vyladit zrcátka vozu do požadované pozice. Pohodlně ze sedadla vozidla, tak řidič upraví zrcátka, kam potřebuje. Sklopení zrcátek je dle typu výbavy přímo z vozu nebo na klíči dálkového ovládání nebo je automatické po vypnutí motoru. Jejich aktivace do původní pozice, je pak opět po nastartování.

Kožené sedačky Kožené sedačky

KOŽENÁ SEDADLA –  může se jednat o celokožené čalounění sedadel nebo částečné, v kombinaci s látkou. Kůže může být hladká nebo broušená, rozlišuje se dle i barev, ale to vždy dle nabídky konkrétního výrobce vozu.

Kožené sedačky Kožené sedačky

KOŽENÉ ČALOUNĚNÍ – jedná se kožené čalounění jednotlivých prvků výbavy vozu jako je volant, řadící páka, palubní deska nebo stropnice vozu. Kůže může být hladká nebo broušená, rozlišuje se dle i barev, ale to vždy dle nabídky konkrétního výrobce vozu.

Litá kola Litá kola

LITÁ KOLA disky z odlehčené slitiny nebo také hliníkové disky ( ALU ) název odvozený zejména z obsahu hliníku ve slitině, která se používá pro výrobu litých kol. Litá kola, jak už název napovídá, vznikají metalurgickou operací odlévání. Litá kola nejen že hodně ovlivní vzhled automobilu, ale jsou také pevnější a lehčí než kola ocelová, což se projeví na jízdních vlastnostech. V současné době tvoří litá velmi výrazný prvek v oblasti tuningu automobilů na trhu se nabízí nespočet variant designu i barev.

Multifunkční volant Multifunkční volant

MULTIFUNKČNÍ VOLANT – umožňuje vyvolání některých funkcí přímo na volantu. Jedná se tak o prvek pasivní bezpečnosti, jelikož řidiči umožňuje ovládání audiosystému, palubního počítače, hands free nebo jiných funkcí, aniž by řidič musel během jízdy sundat ruce z volantu či jinak odvracet pozornost od sledování vozovky. Funkcí, které řidič v současné době může ovládat přímo z multifunkčního volantu je opravdu mnoho a liší se dle modelů jednotlivých výrobců.

Rádio Rádio

ORIGINAL AUTORADIO  umožňuje příjem analogového radiového signálu. Mění signál přijímaný pomocí antény na zvukové vlny a umožňuje tak posluchači vnímat programy vysílané rozhlasovými stanicemi. V Česku vysílá velká řada převážně soukromých rozhlasových stanic, které mají přiděleny konkrétní FM frekvence. Naprostá většina z nich působí pouze regionálně s omezeným okruhem vysílání. Výhodou analogového vysílání je především jeho velké rozšíření, nevýhodou je kvalita přenosu signálu.

Parkovací senzory Parkovací senzory

PARKOVACÍ ASISTENT známe též jako couvací nebo parkovací senzory je označení systému, který ulehčuje řidiči manévrování s automobilem v omezených prostorách, např. při parkování. Stručně řečeno, jedná se o zařízení, které řidiče pomocí akustických signálů informuje o vzdálenosti za vozidlem. PARKOVACÍ ASISTENT je pojem používaný pro parkovacího asistenta, chcete-li couvací senzory. K automatické aktivaci dochází po zařazení zpátečky. Čidla umístěná v nárazníku začnou snímat vzdálenost od překážky a upozorňují akustickým signálem na zkracující se vzdálenost od např. vzadu stojícího vozidla. Stejně jako se zkracuje vzdálenost obou vozidel, zkracuje se i interval varovných tónů. Při minimální vzdálenosti drží čidla nepřetržitý tón. Některé automobily jsou vybaveny těmito čidly i vpředu. V tom případě je varovný signál rozlišen do dvou různých tónů. Existuje i možnost zobrazování situace kolem vozidla a vzdálenosti na displeji palubní desky. Základními prvky parkovacího systému jsou ultrazvukové senzory umístěné v zadním nebo i v předním nárazníku. Přítomnost senzorů je velice nenápadná, vnější strana senzorů nebývá větší než 10 mm a je možné je lakovat v barvě vozu. Senzor kontroluje prostor do vzdálenosti cca 15cm

Systém využívá principu sonaru. Senzory vysílají ultrazvukový signál o kmitočtu 40 kHz, na základě analýzy odrazených vln řídící jednotka vyhodnocuje skutečnou vzdálenost nejbližší překážky. Vzdálenost od překážky počítá řídící jednotka z informací nejméně dvou senzorů pomocí tzv. triangulace.

Posilovač Posilovač

POSILOVAČ ŘÍZENÍ – usnadňuje otáčení volantu. Posilovač řízení je hydraulické (tzv. servořízení) či elektrické zařízení, které usnadňuje otáčení volantu. Snižuje tak sílu, kterou musí člověk k jeho otočení vynaložit. Absence posilovače byla velkou slabinou starších vozů, kdy při stání na místě či nízké rychlosti bylo nutné vynaložit velkou sílu k otočení volantu.

V případě poruchy posilovače musí být zachována mechanická vazba a s volantem musí být možno otáčet. Velký přínos má posilovač řízení především v městském provozu a při parkování. Zde se jako výhodné jeví hlavně elektronické posilovače, které oproti hydraulickým nespotřebovávají výkon motoru k pohonu čerpadla i v době, kdy posilovač nekoná svou práci. Výhodou elektronických posilovačů je tak nejen úspora výkonu motoru, ale i jejich váhová úspora, spolehlivost a také možnost volby z více režimů (např. režim CITY pro parkování).

ASR ASR

ASR (Anti-Slip Regulation) – zabraňuje protáčení hnacích kol, ve všech rychlostech. Při sešlápnutí pedálu se zvýší výkon motoru a kola začnou přenášet vysoký kroutící moment na vozovku. Pokud je dostatečná adheze a zatížení nápravy, vozidlo začne zrychlovat. Pokud ale přenášený kroutící moment vyšší, než jaký je kolo schopné přenést na vozovku, kolo začne prokluzovat. Tím dochází ke zbytečnému opotřebení pneumatik. Navíc pokud se toto stane pouze na jedné straně vozidla tak vozido začne i zatáčet. V tento okamžik začne pracovat systém ASR a sníží kroutící moment přenášený na kola tak, aby se přestala protáčet a vozidlo eventuálně získalo zpět i směrovou stabilitu, ale aby se přitom přenesl co největší kroutící moment.  

Navigace Navigace

SATELITNÍ NAVIGACE – navigační systém pracující na principu GPS. Globální navigační satelitní systémy (GNSS) vysílají signály ze satelitů, které se využívají pro lokalizaci polohy a navigaci po celém světě. Nejznámější systém je Global Positioning System (GPS) provozovaný Spojenými státy. Evropa buduje svůj globální navigační systém Galileo. Autonavigace tedy pracují na principu GPS dle předem nainstalovaných mapových podkladů. Modernější navigační systémy jsou pak schopny přijímat i signál RDS (radiový datový signál ) a reagují tak aktuálně na vzniklé překážky, uzavírky a objížďky na trase a jsou schopny okamžitě reagovat a navrhnout novou nejvhodnější trasu.

Satelitní navigace jsou buď pevně zabudovány ve voze nebo lze použít navigaci přenosnou.

Nejnovější satelitní navigace používají přímé propojení s vozem a jsou schopny reagovat na aktuální trasu tedy ve spojení s vyspělou technikou vozu automaticky přizpůsobit řazení před stoupáním, zatáčkou nebo osvětlovat očekávanou zatáčku. Satelitní navigace a systém GPS bude v budoucnu jedním z hlavních systému naprosto automatického ovládání vozu jak ovládání jednotlivých funkcionalit dle toho kde se bude vůz nacházet tak i přesunu z bodu A do bodu B.

ESP ESP

ESP ( Electronic Stability System ) – elektronický stabilizační systém. Systém ESP prostřednictvím cílených zásahů do řízení vozidla pomáhá zvládnout některé kritické situace, které mohou při jízdě nastat. Je-li zjištěn nestabilní stav jízdních vlastí vozidla, dojde k samočinné aktivaci ESP. ESP prostřednictvím řízených brzdných zásahů a zásahů do řízení motoru i převodovky vozidlo stabilizuje. Ke své funkci využívá ESP i další elektronické systémy podvozku jako ABS a protiskluzové systémy.

Tempomat Tempomat

TEMPOMAT – umožňuje udržovat nastavenou rychlost. Zpravidla se na ovladači tempomatu (páčce, ovládacím panelu) nastaví požadovaná rychlost. Vozidlo poté tuto rychlost udržuje. Sešlápnutím spojky, či brzdy se tempomat odpojí z činnosti.

V roce 1945 si tempomat nechal patentovat jeho vynálezce inženýr Ralph Rowe Teetor, který byl od svých pěti let slepý. Vadilo mu, že jeho právník, který ho vozil autem, při mluvení zpomaloval, a když mluvit přestal, začal zase zrychlovat.

Vyhřívané sedačky Vyhřívané sedačky

VYHŘÍVANÁ SEDADLA neboli regulované vytápění sedadel, umožnuje vyhřívání sedadel nezávisle na vytápění vozu. Vyhřívání je elektrické s možností regulace intenzity tepla. Tento příplatkový prvek výbavy zpříjemní jízdu během chladnějších období roku.   

BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
BMW M3 3,0 317kW BLAU METALLIC TOP
kontakt
banner

Ceny nezahrnují doplňkové zákaznické služby, kterými se rozumí: 1.500 Kč (příprava vozidla, administrace, prověření vozidla) + 2.000 Kč převod vozidla vč. kolku. Podrobné informace o jejich výši obdržíte prostřednictvím zákaznické linky 739 34 34 34. Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy (nabídky) ve smyslu § 1731 a § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku. Společnost DAVO CAR s.r.o. si vyhrazuje právo uzavření všech smluvních vztahů písemně.

Podmínky akcí a vysvětlení pojmů:

Zavolej si o slevu

Zavolejte si o slevu na infolinku společnosti DAVO CAR s. r. o. 739 34 34 34. Sleva může být poskytnuta až do výše 70.000 Kč.

Akční cena

Akční cena platí na vybrané finanční produkty u vybraných společností. Uvedený příklad financování je pouze ilustrační a znázorňuje minimální měsíční splátku. Takto inzerovaná cena již obsahuje cenové zvýhodnění. Konečná výše úvěru záleží na bonitě zákazníka, typu, stáří, výbavě a zabezpečení vozidla. Akční cena není slučitelná s jakýmikoliv dalšími akcemi a je zpětně nenárokovatelná. Akční cena je platná od 14. 10. 2016 do odvolání.

Společnost DAVO CAR s. r. o. vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů.

Zlevněné vozidlo

U vozidla byla v nedávné době snížena jeho pořizovací cena.

Společnost DAVO CAR s. r. o. neodpovídá za správnost, úplnost či aktuálnost obsahu webových stránek www.davocar.cz. Celková aktualizace databáze vozidel se provádí minimálně jedenkrát týdně. Společnost DAVO CAR s. r. o. neručí za aktuálnost nabídky vozidel na internetu. Detailní informace o dostupnosti jednotlivých vozidel žádejte na infolince 739 34 34 34. Společnost DAVO Car s. r. o. si vyhrazuje právo bez předchozího upozornění kdykoliv změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu těchto webových stránek.

Reprezentativní příklady financování:

Cena vozu 250.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 30 % tedy 75.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.946 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 175.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 212.112 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 6,55 % p.a., RPSN 6,86 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Cena vozu 200.000 Kč

Akontace (podíl na ceně vozu) 20% tedy 40.000 Kč, doba trvání spotřebitelského úvěru 72 měsíců, měsíční splátka 2.794 Kč, celková výše spotřebitelského úvěru 160.000 Kč (cena vozu mínus akontace tedy podíl na ceně vozu), celková částka splatná klientem 201.168 Kč (měsíční splátka x doba trvání úvěru), úroková sazba 7,85 % p.a., RPSN 8,25 %. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru.

Pro určení Vaší konkrétní výše splátky je důležitá nejen cena vozu, ale i rok výroby, výběr smluvního finančního partnera a bonita zákazníka.

Společnost Davocar s.r.o., vykonává zprostředkovatelskou činnost pro více věřitelů. Podmínky mohou být individuální a specifické pro každý úvěrový případ a proto mohou být výpočty jednotlivých úvěrových případů odlišné. Reprezentativní příklady jsou pouze orientační a vzorové. Konečné RPSN může být zvýhodněno v rámci marketingové akce, podmínky akce určuje věřitel nikoliv společnost Davocar s.r.o.