Partner ELIT

PARTNERSKÁ KARTA ELIT

Pro každého zákazníka, který si u nás zakoupí vůz, máme připravenou PARTNERSKOU KARTU ELIT. Tato karta vás opravňuje k čerpání garančního servisu (platí pro držitele Servisní knížky DAVO CAR) a dále na čerpání slevy ve výši 10 % na celou servisní zakázku v síti Partner ELIT.

Garanční servis

V rámci garančního servisu zákazníkům nabízíme jednorázově k vybraným servisním úkonům práci zdarma. Práci zdarma je možné uplatnit pouze při předložení PARTNERSKÉ KARTY ELIT a při zakoupení spotřebního materiálu (tj. motorový olej, filtry, atd.) přímo v našem servisu. Slevy se nesčítají.

Garanční servis zahrnuje tyto servisní úkony:

  • Výměna motorového fitru a oleje.
  • Výměna vzduchového filtru.
  • Výměna plyového fitru.
  • Výměna a vyvážení pneumatik.
  • Bezpečnostní značení skel PRINTcode.
  • Výměna akumulátoru.

 

Co je PARTNER ELIT?

Síť autoservisů, do které je v České republice zapojeno přes 500 autoservisů a tvoří tak nejpočetnější a nejdostupnější síť autoservisů na našem území. Mezi hlavní výhody pro motoristy kromě výborné dostupnosti patří také výhodné ceny prací a služeb.
Kvalitu náhradních dílů 
používaných v autoservisech PARTNER ELIT garantuje společnost ELIT, která je největším dodavatelem originálních a kvalitativně rovnocenných náhradních dílů na trhu náhradní spotřeby v ČR.
Servisy splňují požadavky evropského předpisu, tzv. BLOKOVÉ VÝJIMKY, a mohou tedy provádět opravy vozů v záruce i prodloužené záruce, aniž by majitel přicházel o záruku u výrobce.

 

 

ŠEST DŮVODŮ proč navštívit servis PARTNER ELIT

  • Více než 500 autoservisů po celé ČR.

  • Servis vozidel v záruce i v prodloužené záruce.

  • Opravy vozidel všech značek, včetně garančních prohlídek.

  • Individuální přístup k zákazníkovi.

  • Nejmodernější vybavení, profesionálně proškolený personál.

  • Rozumné ceny.

O ​DŮVOD NAVÍC, PROČ NAVŠTÍVIT PRÁVĚ DAVO SERVIS

OTEVŘENO KAŽDÝ DEN OD 9 DO 21 hod., vč. vybraných státních svátků.

Bloková výjimka

ČASTÝ OMYL: S automobilem v záruce, natož v prodloužené záruce, mohu jezdit pouze do autorizovaného servisu dané značky. JINAK O ZÁRUKU PŘIJDU.

Nechte si poradit: MÁTE PRÁVO UŠETŘIT!

Je celkem pochopitelné, že výrobci a jejich značkové servisy se pokoušejí šířit nepravdivé tvrzení o opravě vozů v záruce. Skutečnost je však jiná. Nenechte se omezovat a ČTĚTE:

Tzv. bloková výjimka - legislativní úprava Evropské komise č. 461-2010

  • se mj. týká i možnosti servisu a údržby nových vozidel v záruce v nezávislých autoservisech a jasně definuje, žezáruční doba nesmí být vázána na opravy a prohlídky v značkových autoservisech a použití originálních náhradních dílů.

  • Vozidlo v době platnosti záruky nemusí být opraveno jen v autorizovaném servisu (kromě výměny a opravy dílů s výrobní vadou a smluvních závazků).

  • Výrobce nesmí odmítnout uznat záruku v případě, že zákazník nechal opravit svůj vůz v nezávislém servisu při dodržení všech výrobcem určených servisních podmínek a použití originálních nebo kvalitativně rovnocenných dílů. Tuto podmínku servisy sítě PARTNER ELIT splňují.

  • Nákup vozidla a jeho servis (poprodejní služby) jsou dvě různé věci.

  • Se svým novým vozem můžete jezdit do ověřeného a spolehlivého nezávislého servisu, pro který se rozhodnete a je schopen takovou opravu a servis kvalitně provést.

  • Každý poskytovatel služby, tedy i autoservis, je odpovědný za svou práci a nese odpovědnost za její kvalitu.

  • Všechny servisní úkony musí být důkladně zdokumentovány, poskytovatel oprav vozidel musí poskytnout písemné doklady o všech provedených úkonech, zápis do servisní knížky a seznam montovaných dílů.

Převzato z www.elit.cz